flora

flora

04_08_2010_Kumasi



Reggelente, mintha csak mamaeknal lennek Ovaron, galambbugasra es kakaskukorekolasra ebredek. Nagyon jokat alszom.


No a mai reggel igencsak mashogy alakult.



5 orakor (6.15kor kelek altalaban) egy ferfi, mintha olnek, elkezdett uvoltozni a hazunk elott. Erre riadtam.



Eloszor kicsit feltem mi lehet, aztan egyszerre, bar egy szot sem ertettem az orditasabol egyszerre megnyugodtam, mert teljes bizonyosagom lett (no ezt mostanaig nem tudom, hogy mikeppen), hogy evangelizal. Magyarul predikal.



Itteni stilusban igazat a torka szakadtabol valo uvoltessel is erositette. Ezt egy teljes oran at nyomta. Pontban 6kor hallgatott el. Mar erosen gondolkodtam, hogy felkelek es hamarabb elkezdem a napot, hogy ne az agyban szenvedjek. Nem gyoztem a fulemet bebugyolalni, hogy ne halljam. Valoszinuleg szerette volna ha minel tobbekhez eljut az uzenet. En sajnos valoszinuleg a hozza legkozelebb fekvo voltam. A tobbiek mint kesobb kiderult semmit sem hallottak...

Dicseretes egyebkent, fel nem fogom, hogy bir valaki egy oran at uvolteni, max hangerovel. :)



Munkaba menet ujat tanultam a kozlekedesrol.


Kozben itt egy furcsfajta mogyorot arulo holgyrol keszult kep :)
Nagggyon kedves volt



*Kozlekedesrol2*

Jopar egyezmenyes jel segiti a gyors es hatekony komunikaciot a tele-taxi soforei es a leendo utasok kozott.


(A tele-taxirol mar irtam, hasonloan tomegkozlekedesre szolgal mint a trotro. Vegulis kozosen hasznalt taxi, adott utvonalon kozlekedik, szokasos megallokkal, de barhol leintheto es ki is lehet akarhol szallni)


Mar tudom, hogy merre kell mutogatnom, ha jo taxiba akarok szallni, es azt is, ha ugy teszek mintha a teamat kevergetnem, akkor az azt jelenti, hogy a korforgalomig akarok menni. Ez irto jo, mert ketszer is hasznalhatom, ugyanis mindket taxibol egy-egy korforgalomnal kell kiszallnom:)


Ha a taxi mar tele van villant, es tudom, ne faradjak a tovabbi mutogatassal..

Az autokra gyakran feliratokat ragasztanak, amik sokszor vallasos vagy politikai jelleguek:

Blessing
The Name Jesus Is Powerful
God Is King


Bizony elkel a sok fohasz, mert nagyon dinamikus a kozlekedes, nem nagyon lehet a fekekben bizni, es az autok allapota, es sokfele. Egyik este azt hittem szetnyilik alattam az auto az egyik godornel. Biztos vagyok benne, hogy szet volt ragodva az alvaza, de imadsaggal haza lehet erni tokeletes biztonsagban:)

No comments:

Post a Comment