flora

flora

05_08_2010_Kumasi


Ma reggel az Evandi Hostelbol jottem munkaba. Az egesz varost keresztul utaztam. Az ido ilyenkor nagyon jo. A felhok miatt nincs meg meleg. Jo ez az esos evszak, mert nem esik egyelore sokat, de sok a felho:)
Utkozben egy csomo embert lattam, pl babaval a hatukon. De azt hiszem engem joval tobben lattak.
Olyan mintha en lennek Julia Roberts, mindenki beszelni akar velem, mindenki taxiba akar ultetni, tudni akarja hogy hivnak, hol lakom:)
A gyerekek, foleg az icipicik felnek, a nagyobbacskak, meg integetnek, es jokat nevetnek rajtam:)
Foleg ha amikor feherembernek hivnak a nyelvukon, en visszamutogatok rajuk, hogy ok meg feketek...mert ezt tudom mar csi nyelven:)

De azert nagyon faraszto, hogy barmit teszek iszonyu sokan bamuljak.
*Epiteszet*
Megismertem egy kicsit a tradicionalis ghanai epiteszetet. Illetve Ghana kulonbozo teruletein, a jellemzo epitkezesi modot.
Eszakon a szavannan fold, a tropusi erdonel es a tengerparton inkabb fa, bambusz volt a jellemzo epitoanyag.
De amit ma terveznek az mind homokkoblokkbol vagy betonbol keszul.
Hosszu eloadasokat hallgatok arrol, hogy hogyan erheto el a `wow` az epiteszetben, es hogyan nyilik ki a megbizo penztarcaja.
Van nehany terv amivel abszolut nem birok azonosulni. Olyan mintha minden minden hiabavalo csicsat ra kellene huzni egy hazra.
Felek mi lesz a hazambol, foleg, miota lattam egyet, egy kovetendo peldat, amin 3 kulonfele ivu es szerkezetu korcikkelyes ablak, egy rakas klasszikusbol ferditett oszlop es ives szemoldok burjanzott..
Itt egy kep arrol a homlokzatrol, amirol kozoltek, hogy egy gazdag, elete teljeben levo ghanai uzletembert nem dobozolhatok ide be....pedig en mar ezt is soknak tartottam:)


Ugyhogy most megmozgatom a tomeget egy kicsit.


Azt mondjak, mivel a kivitelezes minosege nagyon gyenge, es nincs penz draga burkolatokra, az epitesznek szinte csak a forma marad, ami minnel gazdagabb, annal jobb...
majd meglatjuk:)

No comments:

Post a Comment