flora

flora

07_08_2010_Kumasi_zoo

Mama Comfort Mampongba utazott az unokaoccse temetesere, igy ismet a gyerekekkel maradtam a hetvegere. Mr D es Mama Comfort engedelyevel elvittem oket az Allatkertbe. Irtora orultek neki : )

Reggel a legszebb ruhat kellett felvenniuk, igy hosszan tartott a keszulodes. Nagy nehezen megis elindultunk. A gyerekek szivesen mentek volna taxival, de elsetaltam veluk a trotrohoz. Egesz hamar fogtunk egy kisbuszt, a kozpont fele.

Harom gyerekkel ilyen orulten kozlekedo autok kozott nem egyszeru, nemcsoda hogy szinte soha sem latni gyerekekkel setalokat, mert nagyon veszelyes. Es az sem csoda, hogy a gyerekeknek fogalmuk sincs meg a toluk 500 meterre levo utcakrol sem, nemhogy arrol, hogy hol van az Allatkert az otthonhoz kepest, vagy hogy hogyan lehet atmenni egy forgalmas uton. A legrosszabb, hogy hiaba fogom a kezuket, meg igy is el-elugorva ijedeznek az autoktol.

Ennek ellenere egesz uton minden rendben volt, es sikerrel eljutottunk az Allatkertbe.

Ime az erkezeskor keszult kep:

Annak ellenere hogy mar ketszer voltak itt, ugy feltek az allatoktol, kulonosen a kigyoktol az oroszlanoktol es a majmoktol, hogy csak na. nem gyoztem nevetni rajtuk, mennyit aggodnak, ha esetleg valami hirtelen mozdulatot tesz valamelyik vadallat a ketrecben. Hiaba gyozkodtem oket, hogy ha kijon az oroszlan, valojaban fullmindegy, hogy elfutunk elole vagy sem : )


Igy erdemes inkabb a ketrecben bizni.

A kis ijedt fekete gyerekeim:
Nagyon jo veluk jarni az utcan, mert teljesen mas a megitelesem, ha egyedul jarok legtobben azt hiszik, hogy Londonbol vagy Amerikabol jottem, es hobortos turista vagyok. Mikor a gyerekekkel vagyok kevesebben akarnak felesegul venni, es szivesen adnak mindent rendes aron : ) Es persze nem mellesleg, ismerossel beszelgethetek utkozben, es nem vadidegenekkel.

A kedvenc allatainkrol keszult kepek:






Allatkert utan bevetettuk magunkat a szopmbati piac kozepebe, lasd a kepet alabb, es szereztunk fagyit, ami a vizhez hasonloan zacskoban van, ahogy nezelodtunk, egyszercsak Bain karolt belem, es odavitt a tobbiekhez, akik eppen a kornyeken vasarolgattak. Volt nagy orom, nekem is nagy konnyebbseg volt, hogy Balla rogton partfogasaba vette Juniort igy mar csak a ket lanyra kellett vigyaznom.

Nezelodes utan elmentunk a Cultural Centerbe, ahol eppen az uj partvezeto megvalasztasat unnepeltek tanccal es zenevel. Aztan fociztunk egy jot nehany amerikai es ghanai sraccal, majd pedig elindultunk hazafele. A gyerekek majd meghalltak az egesz napos programtol. Abszolut nincsenek ehhez hozzaszokva. Csodalkoztam nagyon.

Este sult plantint kaptam babsalataval, ami eszmeletlen finom volt.

Utana a spanyol szomszedommal talalkoztam, jot beszelgettunk es vitaztunk az egyhazrol.

No comments:

Post a Comment