flora

flora

09_08_2010_Kumasi

Szokasos hetfo, lazan kezdodik a munkahet.

Delben atfutottam Adumba ebedelni Lydiaval, nem hiszem, hogy gyakori latvany a kocogo feherember a kigyozo kocsisor mellett. De nem birtam a sok fustot, gondoltam hamar tuljutok rajta ha futok...Kesz divat lett, es par tinedzser is futott mellettem...tiszta Forest Gump :D

Munka vege fele Animmal beszeltunk egy csomot a karizmatikus es katolikus vallasrol. Megint kiderult, hogy ha beszelgetunk soha senki nem gondolja, hogy az angolukat nem ertem, mindenki azt hiszi nem ertek egyet azzal amit mondanak.
Nagyon vicces, de megnyugtattam, azert gondolkodom annyit, mert el tart egy ideig mig rajovok, hogy wek azt jelenti work es hasonlok:)

Mr D benezett az irodaba, es gondoltam hazamegyek akkor vele,utkozben megittunk egy sort es beszelgettunk vegre egy kicsit.
Kiderult hogy nem csak exfelesege, de egy szimultan csaladja is van Mampongban, azaz ket feleseg egyszerre, es plussz egy szupertitkos 24 eves baratno, akit partfogol.

Hat mas kultura, enyhen szolva.

No comments:

Post a Comment