flora

flora

10_08_2010_Kumasi

Ma reggel nem tudtam kinyitni a taxi ajtajat, mert direkt be volt ragadva, az ablakot nem lehetett lehuzni, barhogy probaltam nem tudtam kijutni. Mikozben mindenki segitett kiszalnom ereztem hogy kirabolnak, de mivel azt hittem idoben eszrevettem, elfelejtettem ellenorizni a telefonom, nos az odalett.
Irto egyszeru kis telefon volt.

De jo lecke volt, mert mar a sok pozitiv elmeny miatt, sokat lankadt az elovigyazatossagom.
A kamera es a penzem szerencsere megvan:)
Az egeszsegem pedig tokeletes :D

Par perccel utana egy gazdag ember allt meg mellettem es elhozott az irodaba. Igen rendes volt, es sajnalta ami tortent, jot beszelgettunk az epiteszetrol, jo volt hogy vegre valaki hasonloan feleslegesnek erzi a sok csicsamicsat az itteni hazakon.

No comments:

Post a Comment