flora

flora

12_08_2010_Kumasi

Reggel nagyon elveztem a zuhanyozast, tokeletes hozza a homerseklet, mert nincs se hideg se meleg es a viz pedig frissito (itt nem letezik melegviz, es futes amugysem, de nem is kell :)

Aztan elindultunk a hostelbol es elkezdett esni az eso, azt mondjak egesz nap esni fog, bar masok szerint hamarosan elall. No most kezdett ra masodszor, pedig mar eppen hazaindultam volna atoltozni.

Mikor megerkeztem a munkahelyre, Mr S azzal fogadott hogy, csodalkozik hogy bejottem, itt csak az eso utan szokas elindulni, akkor is ha kocsival van az ember. Hat mondtam, ez nalunk mashogyan van...

Miutan megerkeztem a munkaba es megunnepelven az esos ido hozta ritkas irodai jelenletet 3 orat interneteztem, Mr S felvetesere kivasaltam a csuromvizes szoknyamat. Ehhez bezarkoztam a hatso haz egy szobajaba, ahol Ema lakik. Fel ora vasalgatas utan nagy orommel bujtam a meleg es fokent szaraz ruhakba. Amikor ki akartam nyitni az ajtot kiderult, hogy a zar nyelve semmit sem mozdul a kulcsforgatasra. A szomszedban egy biztonsagi szolgalat kozpontja van, az ottani urak, nagy lelkesen elkuldtek az ajto mogul, hogy akkor ramdontik…Vegul azert meggyoztem oket, hogy azert eloszor adjunk meg egy eselyt a zarnak, mikor mindket oldalon szetszereltuk a szerkezetet, valahogy sikerult kinyitni. Annyira vicces volt, ahogy a sotet szobabol kilepve szembetalaltam magam a hat lelkes fekete megmentommel.


Ema (Emmanuel) visszaszereli a zarat.

Eppcsak megszaradtam es kimenekultem, amikor Mr D megerkezett es megbeszeltuk a hetveget. Hazavitt osszekesziteni a cuccomat. Visszaerve vegul azert megiscsak dolgoztam 2 orat es aztan ujra megleptem a Hostelben lakokat, mert masnap hajnalban Accraba menet a Hostel sokkal jobban utbaesik mint Mr D haza, ahol lakom.

Jo volt az `eurazsiaiakkal` ujra talalkozni. Ott mindig tortenik valami. Most spagetti volt es egy Rhadika altal hozott indiai mozifilm. Mar boven ment a film igy csak az utolso masfelorat lattam. Tetszett nagyon, foleg a hindi nyelv amit levegovetel nelkul daraltak (volt felirat) : ).

Ezen az esten ujra atrendezodtek a szobak es egy nagyon kedves ghanai lany szobajaban kaptam helyet. Igen pihenteto volt beszelgetni vele, mivel Nemetorszagban tanult es a kiejtese sokkal europaibb volt az itt szokasosnal.

49 nap van meg es van egy tervem. Tegnap Halil mondta, hogy az itteni korulmenyek akkor valnak elviselhetetlenne, ha nincsen celod. Es mivel a munka gyakran kevesse motival minket, akik egy gyorsabb es effektivebb tempohoz vagyunk szokva, es mivel nem nagyon magyaraznak nekem a fonokeim semmit a szakmaval es az elvarasaikkal kapcsolatban, igy elofordul, hogy eleg motivalatlanul telnek a napjaim.

Tehat eldontottem, hogy megtoltom celokkal a napjaimat. Nos a cel eleg egyertelmuen kirajzolodott, Elegge meg vagyok fosztva mindentol, ami otthon megvan, korulvesz es elvonja a figyelmem a lenyegrol.

Ep testben ep lelek. Jo volna ezt elerni. 50 napom van ra. Meglatjuk:)

Igerek hamarosan egy kis kepes ghanai utmutatot. Mi micsoda cimmel! A hetvegen Accraban leszek egy itteni baratnomnel es kolleganomnel, szuper lesz!

Szeretettel gondolok haza! :)

No comments:

Post a Comment