flora

flora

26_08_2010_Kumasi

Bar nem tudtam, hogy sikerul-e eljutnom a hetvegen Ada Foah-ba, a gyonyoru, palmafas, homokos tengerpartra, azert, hogy rajtam ne muljon, en mindent osszekeszitettem. Eppcsak kileptem a kapun, amikor ismet talalkoztam Lawrence-szel, aki mar egyszer befurikazott a munkahelyemre. Kiderult, hogy annyira jol megy neki, hogy nem is tudja, mennyi a benzin ara, es a mult heten haromszor repult Accraba targyalasra.. Kumasibol repulni is lehet Accraba, ami 277km-re, de az utak nagyon valtozo minosege miatt minimum 4, de siman 6 oranyira van autoval.
Munka utan a diakszallora mentem, szokasos vidam tarsasag fogadott. Sokan azok kozul, akik erkeztemkor itt voltak jovo heten hazautaznak, es akadtak uj arcok is joparan. Tovabbra is elsopro a nemetek jelenlete, szerencsemre mivel oket ertem, ha egymaskozt is vannak, csak a csi nyelv az egyetlen, amely mellett ertetlenul hallgatok.

Balaval fotokat valogattunk es szovogetem a terveim, hogy merre lenne jo kirandulni. Mar csak 5 hetvegem van ezzel egyutt, k
ivancsi vagyok, hogy hova jutok el, mert a jol ismert mondas, miszerint "Ember tervez, Isten vegez" teljes valosagaban megtapasztalhato.

Azt terveztem ugyanis, hogy ezen a hetvegen egy palmafas tengerparton pihenek, de ez egyre valoszinutlenebb :D

Holnap Accraba megyek ismet az irodaval.
Ezen a terkepen bejeloltem, hogy hol lakom (C), hova jarok dolgozni (B), hol vannak a hallgatok (A) es hova jarok legtobbszor ebedelni (D) :)



B es D kozott ebedidoben allando a dugo, igy igen gyakran jarok gyalog, ez kb 4km oda-vissza, tekintetbe veve a deli fulledt levegot es tuzo napot, meglehetosen faraszto, de jo a mozgas :)

Karpotlasul szerepeljen itt nehany szep, erdekes kep, a tobbiek fotoi kozul az eszaki turarol, amikor megalltak egy vasarban:
A belga lanyok, Anna all, o Kumasiban van, Eve fenykepez, o Accraban van.


Balra kosarakban pear, ami a szotar szerint korte, de hat en meg nem mondtam volna. Az ize mint a vaj es sozva esszuk, szuper!!! Jobbra plantin.

Bananarusno

Jam barna halmokban a hatterben.
Julia, az equadori lany vasarol.
Mindennapi csendelet :D
Arus kislany.
Arusoktol megrohamozott busz.

No comments:

Post a Comment