flora

flora

07_09_2010_Kumasi

A következő hétvégén errefelé fogok járni!!!
Úgy várom, Martin csöpögtetett némi infót, így csatlakozom az IAESTE-sekhez északra. 4 nap, pénteken indulunk és hétfőn későn jövünk meg aztán kedden leszek újra. Péntek valószínűleg állami ünnep lesz, mert a ramadán véget ér, de mivel nem fix hogy a holdtól függően mikor is ér véget, ezért majd csak nemtudommikor derül ki, hogy szünnap van :)
Mindenesetre én szabad leszek :D


Úgy néz ki a diplomatervem egy árvaház és önkéntes központ lesz a Bosomtwe tó partján. Bele kell vetnem magam a tradicionális építészetbe, mert bár itt nem divat a regionális építészeti irányvonal, én csak azért is olyat tervezek, ami valahol ghánai is!
Megkaptam a fizetésemet is, de csak én, a többiek még nem :(
Nincsen munka, nincsen pénz. Pang minden.
Este hamar hazamentem, mert már meg volt beszélve, hogy megint templomba megyek Mama Comforttal. Hát továbbra is hihetetlen milyen elszántsággal imádkoznak másfél órán át.
Főleg a gyerekekért imádkoztunk ma.

No comments:

Post a Comment