flora

flora

15_09_2010_Kumasi

Délben Mr K-t elkísértem egy geomérnököket foglalkoztató irodába, és csodák-csodája, kaptam egy irtó klassz térképet a meteor alkotta tórol, ami mellé a diplomamunkámat szeretném tervezni :D
Annyira megörültem, mert előtte úgy tűnt, csak kin-keservesen tudok majd adatokat szerezni. Ráadásul egy helyszínrajzot is kaptam egy telekről, ami a katolikus egyházé, és nagyon jó helyen fekszik. Egyelőre minden ideálisnak tűnik, hogy az önkéntes árvaházat a Bosomtwi tó partjára, csodás panorámával megtervezzem : )
A kivitelezésre Ghánába költözöm.

Ezután ismét elnéztem a piacra, vettem sok-sok anyagot, csodaszép batikokat.





Kwame továbbra is elég beteg volt, így elnéztem hozzá munka után. Beszélgettem sokat a helyi HÖK elnök szerű emberkével, és ismét elámultam, mi mindenről tudnak, micsoda információ áramban élnek.

Mivel késő lett, már nem mentem haza, hanem ismét Melissa családjánál szálltam meg, akik megint nagyon szívesen fogadtak.



*Mi mindent kell és sztem érdemes is feladni, ha valahova utazol és meg akarod ismerni a kultúrát? a teljesség igénye nélkül..*


Nagyon szerencsésnek bizonyult Svájcban is és Ghánában is, hogy egyrészt dolgoztam, másrészt családhoz költöztem.


Bár eleinte kifejezetten passzív voltam, nem akartam meghatározni hogy mi történjék velem, később ennek sok gyümölcse akadt, mert megláthattam, hogyha nem az van amit én mondok, akkor hogyan is van...:) Vagyis hogyan is van általában. Legyen szó evésről, kommunikációról, illemszabályokról, bármiről..

***

1 comment:

  1. Hello Orsi,


    This is Amalgamated Grup, Kumasi, Ghana, Where you had your intership years ago. Just trying to link up to see how career is going

    ReplyDelete