flora

flora

27_08_2010_Kumasi_party

Hajnalban 20 perccel a megbeszeltek utan megallt a hostel elott a kisbusz, de par perc mulva el is hajtottak, mert a nagyfonok szerint kesesben voltak.

Gondolom az otvenes eveiben jaro vezeto epitesz, Mr G szamara eleve elkepzelhetetlen, hogy egy percet is varakozzon valakire, aki ennyivel alatta all, mint en. Hiszen en nem csak fiatalabb, es tapasztalatlanabb, de no is vagyok. Nincs itt egyenloseg, bar ezt nem ismerik el szivesen, csak talan annyiban, hogy mint a Bibliaban is, a ferfi a fo, bar szerintem itt azert meg nincs vege az ott leirtaknak.

Valoszinuleg elvarta volna Mr G, hogy kint alljak a sotet ejszakaban a hostel elott, es ott varakozzak.

Mindegy jo lecke volt.

Jot aludtam es szemtelenul nyugodtan bementem masfel ora kesessel az irodaba : )

A cuccaimat a hostelben hagytam es eldontottem, mivel nekem mostmar vegkepp semmi befolyasom a hetvege kimenetelere, hagyom hogy ajandekba kapjam, ami adatik.

Az ebedszunetben bementem a varosba anyagot nezni, es vettem is 3 yardot egy nagyon szep batikolt vaszonbol. Teljesen oda vagyok erte. Kicsit felstrofoltak az arat, latva, hogy obroni, azaz feherember vagyok, de visszaalkudtam a szokasosra.

Este visszamentem a hostelbe, ahol pentek leven bulizas keszulodott. Bain volt a buli felelose, akire atlagosan 2 orat szoktunk varni, igy igyekeztem felvenni a ghanai ritmust. Vacsoraztunk, volt jopar uj europai arc, mind nemetek es harman a regebbi barataim kozul bucsuztak, mert hamarosan hazarepulnek. Koztuk Bala, az indiai fiu, aki elegge hianyozni fog.

Ettem egy tal sultkrumplit, jofele ketchuppal, hogy kicsit europainak erezzem magam, majd Rhadikaval beszelgettem. Tanultam egy kis indiai tancot es eneket tole, es vegelathatatlan varakozasba kezdtunk.

Kb 11 korul elindultunk trotrtot vadaszni, es hamarosan 21en ultunk, csupa feherek egy trotroban (ami altalaban nagyon zsufoltan 14 szemelyes) es egy zenes-tancos utcaban kotottunk ki.

A szorakozasrol alkotott nezetek a vartaknak megfeleloen alakultak. Annak ellenere, hogy itt reszegen hazajutni kb sansztalan a meteres csatornak es a szaguldozo autok miatt, a nyugat-europaiak azert ittak ezt-azt rendesen, mig a ghanaiak alig, az indiaiak egy cseppet sem. Rhadika, az indiai lany kivancsi volt milyen egy disco, de csak akkor mert eljonni, ha en is megyek. Igy hat szarnyaim ala vettem Balaval ; ).

A zene es a hangulat eleg jo volt mar itt az utcafesztivalon is. A szorakozohelyek kornyeken pedig egesz sok feheremberrel talalkoztunk, foleg huszoneves lanyokkal : )

2kor ertunk verge, kisebb kiterok utan a Kiravi Night Clubba, ami a munkahelyem kozeleben van es minden nap elsetalok mellette ketszer. Meg korabban kerdeztem a kollegaimat, hogy milyen ez a hely, mondtam, hogy a night club nalunk nem egy szimpla disconak felel meg, hat kidreult, hogy itt ez maskeppen van. Mivel az orszag elegge vallasos, nem nagyon vannak striptiz barok. Eleve, mint azt mar irtam, az utcan sem latni sem oriasplakatokon pozolo noket, sem szerelmesparokat. Igy nem annyira tulfutott a hangulat az utcan jaro-kelok kozt, mint otthon, annal inkabb a levego.

Az alkoholfogyasztashoz hasonloan mas kerdesekben is joval visszafogottabbak a ghanaiak es az indiaiak.

Allando tema a hostelben a homoszexualitas megitelese. Az europaiak semmi kivetnivalot nem talalnak az egynemuek hazassagaban, es a belga lany, sot tobb nemet lany is termeszetesnek tartja, tobb peldat is latott mar maga korul egynemuek parkapcsolatara.

A ghanaiak es indiaiak tuzesen hadakoznak ellene.

A dohanyzassal mar kicsit mas a helyzet. Az indiaiak nagyon fustolnek, bar Rhadikara es Balara ez nem jellemzo, a ghanaiak viszont altalaban utaljak a cigifustot. Ez meg rendben is van, de azert komikus, amikor ezt hevesen kifejezesre juttatjak es kozben az autoikbol koromfeketen vagy eppen melykeken pofog ki a fust.

A night clubba borsos belepot szedtek. Eleg hervaszto, amikor valaminek europai ara, de afrikai minosege van. Azert mivel sokan egyutt mentunk jol tudtuk a kedvunkre alakitani a hangulatot, a zene pedig tenyleg igen jo volt.

Fel 5 korul par taxival hazahajtottunk.

No comments:

Post a Comment