flora

flora

22_09_2010_Kumasi

Reggel Junior kapott a terasztakarítás mellett más feladatot is, így tudta, hogy el fog késni az iskolából. Eléggé nehezen viselte ezt, mert ilyenkor büntetés jár a suliban: iskolasöprés vagy más hasonló.

Nagyon örült, hogy megvártam, míg felmossa a teraszt és elkísértem a suliba.
Nagyon nehéz lesz, a holnapi búcsúzás a gyerekektől és Mama Comfort-tól.

Az utolsó estére kis mozizással (A Kóristákat elküldte anyu!!!), nasival és helyi traubiszerű itallal, alvaroval készültem. Irtó nagy volt az öröm, Ráhel nem is tudom hányszor mondta el, hogy el sem hiszi, hogy ezt mind nekik hoztam és, hogy ő mennyire boldog:

Azt hiszem, ez látszik is a képeken. A fiúk doboltak a lányok táncoltak, és mivel Kwame összedobta újra a laptopot még ghánai highlife is szólt.

Mr D sajnos igen későn érkezett, pedig borral vártam, no mindegy szólhattam volna előre, csak hát bizonytalankodtam. No de legközelebb nem fogok.
Azért mikor megjött csináltunk egy fotót.. :)
A gyerekek vidámsága és szeretete feledhetetlen.

No comments:

Post a Comment