flora

flora

19_08_2010_Kumasi

Reggel futni mentunk a gyerekekkel, alig birtak, de akarnak ujra menni.. Majd meghaltak, mikor lattak, hogy nem fordulunk vissza az elso utca utan. A kozeli kis bolt mar kinyitott es a kis csalad apraja-nagyja, akik vezetik a boltot mind Ohemaa-t csufolta, hogy a feherember, hogy ravert a futasban. Hat ugy, hogy Ohemaa meg soha sem kocogott, ugy konnyu. De a klima nem igazan megfelelo a szabadteri sportolashoz. Tizoraira, sosmargarinos kenyeret ettem, a margarint otthon nem szeretem, de szerintem ez jobb, mint a mienk.

Az iroda mogotti udvarban van bananfa:
Ez a banan viraga, a szirmok nagyresze mar lehullott es a majdnem megerett termes mar latszik font.

Ez a mango fa is a hatso kertben van, tekintelye, akar egy tisztesseges diófáé:


Keszitettem nehany lesifotot a fonok jelenleteben, illetve a kedves kollegak tudtaval:
Mr D megigazitja a szemuveget


Mr W, a legbeszedesebb fonokom, o felel a mindenkori hangulatert, hangeroert, es hogy legyen min dolgozzak.



Pokuaa es Mr K



Irene, az egyik kedves titkarno.


Anim, Pokuaa es en elmentunk felmerni egy irodat Adumba, a hozzank kozel eso kozponti keruletbe. Az irodahaz ablakabol az egyik belvarosi utcarol keszitettem a kepet, alapvetoen mobilszolgaltatok, es bankok engedhetik meg maguknak, hogy itt, emeletes hazakban szekeljenek:


Munka utan Balaval talalkoztam es egeszen hazaig setaltunk, most eloszor mentem gyalog haza, volt vagy egy-masfel ora. A gyerekek nagyon orultek neki, foleg Junior. Elvittuk oket inni egy uditot, es beszelgettunk kicsit.

No comments:

Post a Comment