flora

flora

06_08_2010_Kumasi

Tegnap delutan hazafele menet egyszercsak hatranezek, s latom am, hogy egy feherember fut utanam, no mondom, micsoda ritkasag.

Egy spanyol holgy volt, aki iden nyaron harmadszor jott Ghanaba onkenteskent egy gyogyszertarba. Gyerekei mar folnottek, igy ujra szabad arra hogy sajat feje utan jarjon:)

Ket utcara lakik tolem.
Szamot csereltunk, majd elmegyunk egyik este inni egy jo kis helyi sort :)

A hazauton csinaltam par kepet, egy igen szep farol, ime:



Otthon megkezdtem a teve ellenes hadjaratomat. Tanitottam a gyerekeknek egy uj jatekot, de csak akkor voltam hajlando elkezdeni magyarazni, mikor kikapcsoltak a tevet. Eloszor persze probalkoztak a lehalkitassal, de kemeny voltam.

Jo nagyon hogy 6an vagyunk, egesz sokmindent lehet jatszani. Most paholyosat jatszottunk, aki ismeri, egeszen addig mig egy villamlas meg nem szuntette az aramellatast.

Utana atvaltottunk gyertyafenyben egy masik jatekra, a csapkodosra, vicces volt az arva ket feher kezem, a sok kis fekete kozott, de bent maradtam a dontoig ;)

Ma reszben uj utvonalon jottem munkaba reggel. Kozel hozzank lattam egy hazat, ahol egy masik, idosebb feherember szallt be a terepjarojaba. Ki akarom deriteni honnan valo...

Utkozben nezegettem a falragaszokat. Eddig azt hittem a hazakra ragasztott posztereken politikusok vagyok sztarok vannak, de kiderult hogy nem, ezek gyaszjelentesek!!!




Ennek a holgynek ma van a temetese, az elokeszuleteket mar meg is tettek az unnepseghez, ma reggel pont elmentem a bucsuztatas leendo helye mellett, ahol nagy hangerovel szolt a zene, kesz buli hangulat volt rendes DJ-vel...

No comments:

Post a Comment